Slika: Slika dvajsetih piščančkov z različnimi pripomočki (nogometna žoga, lopar, žoga za košarko, bobni, deska za smučanje, smuči, risarsko platno, kitara, piščal, ribiška palica,…)

 

KROŽEK MENTOR PROGRAM
BOBNI V. Matela Razvijanje ritma, poslušanja, koncentracije in koordinacije, učenje novih ritmičnih struktur.
PLES J. Vindiš Učenci pri interesni dejavnosti:

-razvijajo plesno kulturo in sposobnost vrednotenja plesa ter s plesom povezanih umetnosti,

-spoznavajo svoje telo kot instrument za plesni izraz ter izgrajujejo pozitivno samopodobo (spoštovanje svojega telesa in samozaupanje),

-usvajajo osnovne prvine plesa (prostor, energija, čas)ter različne plesne tehnike,

razvijajo kontrolo gibanja, koncentracijo, gibalni spomin in fizično kondicijo,

-poglabljajo sposobnosti opazovanja, posnemanja in pomnjenja ter občutljivost gibalne in glasbene zaznave,

-razvijajo sposobnost za individualno in skupinsko gibno ustvarjanje,

-estetsko poustvarijo plesno kompozicijo na določeno temo.

SOCIALNE IGRE PRI POUKU Ž. Rusić S pomočjo iger bom spodbujala otroke, da razmišljajo o sebi, svojih značajskih in telesnih lastnostnih, željah, pričakovanjih, interesih in posebnostih. Namen je omogočiti posamezniku, da se na čim več načinov predstavi v skupini. Učenci bodo dobili priložnost za doživljanje uspeha in za dojemanje sebe kot uspešne osebe. S pomočjo iger bodo učenci dobili izkušnje, ki prispevajo k pozitivni identiteti.
SOCIALNE IGRE V NARAVI D. Urbanija Pri interesni dejavnosti socialne igre v naravi se bomo seznanili s socialnimi igrami in pravili v naravi. Igrali se bomo igre, ki jih učenci že poznajo in spoznali igre naših dedkov in babic ter tudi likovno ustvarjali.